Benvolgudes famílies
- Formeu part o voleu participar més activament a la vostra AMPA, però no teniu clar com s’ha d’organitzar i funcionar?
- Teniu dubtes sobre quins han de ser els mecanismes de decisió?
- Coneixeu les diferències entre el paper de la junta directiva, l’assemblea general i les comissions de treball, i què implica ser soci o sòcia de l'AMPA?
- Teniu controlats els aspectes legals i administratius que ha de tenir en compte l’AMPA per estar al dia?
- No teniu la sensació, a vegades, que les reunions es fan molt llargues, les sessions de treball no donen els resultats esperats i a les assemblees no participen tantes famílies com voldríeu?
Si voleu contribuir a enfortir la vostra AMPA i de retruc exercir un paper més actiu i participatiu com a membres de la comunitat educativa a la vida de la vostra escola, des de la FaPaC us proposem la següent sessió formativa gratuïta:
GESTIÓ I ADMINISTRACIÓ DE L'AMPA
On:
Berga
(AMPA SES SERRA D’EN NOET, C/ Programari Lliure, 9
)
Quan: Djous
, 12 de novembre
, a les
21
:00h
Aquesta sessió, d'hora i mitja de durada, donarà resposta als vostres dubtes i us aportarà informació, pautes i orientacions pràctiques que contribuiran a millorar el funcionament del vostre dia a dia com a associació.
Us hi apunteu?
Us preguem que confirmeu la vostra assistència
Anar al FORMULARI D'INSCRIPCIÓ
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada